Инфо За UK Новини Списание Обяви Продавалник Ипотеки Старт Строители Жълти страници Търси
Резултати от 1 до 15 от общо 15
    Нов потребител
    Post Thanks / Like

По подразбиране Процедури за регистриране на българче родено на територията на UK

Здравейте,

Казвам се Гергана и живея в Шотландия от 3 години и половина. Бременна съм в 8-ми месец. С приятеля ми ще напишем писмо до българското посолство в Лондон, за да попитаме как да регистрираме детето и да получи ЕГН. Ако сте минавали по този път, бихте ли ми помогнали с процедурите.

Полезна информация за мен и приятеля ми:

-----> Не сме женени.
    -----> Аз съм студентка и работя part time за KFC. Работих full-time от края на Юни 2011 до средата на Септември 2011.
    -----> Приятеля ми работи full time за KFC.

Ако имате нужда от повече информация, моля питайте!!!

С уважение
    Гергана Димитрова

Напреднал
    Post Thanks / Like

По подразбиране Относно: Процедури за регистриране на българче родено на територията на UK

Здравей, няма никакво значение какво и къде сте работили за да рег. дете. ЕГН се вади само в БГ или от някой от БГ на когото сте направили пълномощно. Ето процедурата

От болницата ще ви дадат информация къде да запишете детето.

1.Първото, което трябва да направите е да издадете анг. акт за раждане, акта се издава във два варианта, кратък и дълъг. Краткия не се заплаща, а дългия се заплаща и могат да ти издадат колкото копия искаш. На вас ще ви трябва дългия вариант за пред посолствато, защото в него има вписани и родителите.Добре е да си извадите няколко дълги, за да си имате.

2.След като, се сдобиеш с дългия акт трябва да му се постави апостил (официален печат, който удостоверява достоверността на документа) имай в предвид, че няма да ти приемат анг. акт в посолството, ако няма тази заверка.

Ето тук има информация:The Legalisation Office (FCO) - The only competent authority in the UK to issue apostilles and legalisation certificates. как става заверката.Това става по интернет.