Инфо За UK Новини Списание Обяви Продавалник Ипотеки Старт Строители Жълти страници Търси
Резултати от 1 до 11 от общо 11
    Нов потребител
    Post Thanks / Like

По подразбиране EEA family permit - родител, руски гражданин

Здравейте,

Аз съм студентка последна година в Шотландия и ми предстои завършване юли месец. Исках родителите ми да дойдат да ме посетят на завършването, но проблемът е че майка ми е руски гражданин с постоянно жителство в България от 20 години насам. Баща ми е българин, но не е сигурен дали ще може да дойде да ме посети. Кандидатствахме за EEA family permit на базата на това, че аз съм български гражданин, живеещ във Великобритания. В последствие, разрешителното ни беше отказано, тъй като майка ми не е dependent on me.

Искам да ви попитам дали някой е бил в подобна ситуация и дали има смисъл да се обжалва този случай. Тъй като майка ми иска да ми дойде на гости само за няколко дни се чудех дали има някакъв друг начин, по който може да получим EEA family permit-а.

Ако не, ще се опитаме да кандидатстваме за туристическа виза най-вероятно.

Благодаря ви много!

Напреднал Аватара на bakari
    Град
    London
    Post Thanks / Like

По подразбиране За: EEA family permit - родител, руски гражданин

След като родителите ти ще дойдат само за няколко дни защо изобщо сте кандидатствали за Фамили пърмит? Това е виза,която дава право на работа и след като е тук да се кандидатства за получаване на право на пребиваване за 5 години. Ние изкарахме такава на съпруга ми, но аз живея и раборя тук и с намерението да останем завинаги, по принцип. На него също му отказаха, обжалвахме и след 4 месеца от посолството му се обадиха,че има виза.Даже не стигнахме до съда тук.
    Моето лично мнение е,че е трябвало още първият път да подадете за визитър виза. Сега след някакъв отказ идея си нямам как ще реагират.Но докато е време подайте веднага за туристическа виза.

Напреднал
    Град
    London
    Post Thanks / Like