Инфо За UK Новини Списание Обяви Продавалник Ипотеки Старт Строители Жълти страници Търси
Резултати от 1 до 2 от общо 2
    Нов потребител
    Post Thanks / Like

По подразбиране Отваряне на банкова сметка и превод на пари от България

Здравейте, аз съм студент и искам да си отворя банкова сметка тук. До колкото разбрах от интернет и от прочетеното във форума ще трябва да си отворя basic account, тъй като само те нямат такси. Спрял съм се на HSBC или Barclays. Ако може да ми препоръчате в коя от двете е най-добре или пък да ми предложите някоя друга банка.

Също така искам да попитам какъв е най-евтиният начин за превод на пари (в GBP) от България до УК? Много неща прочетох във форума, като примерно използване на 2 paypal account-а, но така и не разбрах кой е най-добрия метод.

Благодаря предварително!

сладур Аватара на Doondie
    Град
    Плевен
    Post Thanks / Like

По подразбиране Относно: Отваряне на банкова сметка и превод на пари от България

Цитирай Първоначално написано от Byalkov Виж мнението
    Здравейте, аз съм студент и искам да си отворя банкова сметка тук. До колкото разбрах от интернет и от прочетеното във форума ще трябва да си отворя basic account, тъй като само те нямат такси. Спрял съм се на HSBC или Barclays. Ако може да ми препоръчате в коя от двете е най-добре или пък да ми предложите някоя друга банка.

Също така искам да попитам какъв е най-евтиният начин за превод на пари (в GBP) от България до УК? Много неща прочетох във форума, като примерно използване на 2 paypal account-а, но така и не разбрах кой е най-добрия метод.

Благодаря предварително!
    Здрасти,

Не е задължително да си отваряш basic account, за да не плащаш месечни такси, но щом държиш, го направи.
    Още по въпроса ти:
    Банки, сметки, карти...

Няма най-евтин начин, понеже зависи колко пари искаш да преведеш, как и за колко време да са тук.
    Още по въпроса ти:
    Превеждане на пари от БГ към УК