Инфо За UK Новини Списание Обяви Продавалник Ипотеки Старт Строители Жълти страници Търси
Резултати от 1 до 9 от общо 9
  1. #1

    Регистриран на
    Jan 1970
    Мнения
    0
    Post Thanks / Like

    По подразбиране закон за защита правата на потребителите

    ....или там както се казва.
    знаете ли че ако си купите нещо от магазин и намерите същото по евтино в съседен имате право да поискате да ви върнат разликата в цената.
    ако се храните в ресторант и не харесате храната имате право да не платите, написвате на лист причините , името и адреса си, и си заминавате

  2. #2
    Напреднал Аватара на Ivan
    Регистриран на
    Feb 2005
    Мнения
    496
    Post Thanks / Like

    По подразбиране

    Това особенно първото звучи доста странно - всеки собственик на бизнес може да си определя сам цените на които да продава.
    Това клиентът дали ще реши и от къде да пазарува пък си е негово право.
    Дори и ако правилно си е направил invoce-ите с terms i agreement, може не само да не получиш разликата, ами изобщо и да не ти върне парите стига той да реши, а да намери друг начин да ти задържи парите.

  3. #3
    Тониовата Майка Аватара на edin balgarin
    Регистриран на
    Jan 2005
    Град
    London Гето UK
    Мнения
    4 269
    Post Thanks / Like

    Exclamation

    Цитирай Първоначално написано от Ivan
    Това особенно първото звучи доста странно - всеки собственик на бизнес може да си определя сам цените на които да продава.
    Това клиентът дали ще реши и от къде да пазарува пък си е негово право.
    Дори и ако правилно си е направил invoce-ите с terms i agreement, може не само да не получиш разликата, ами изобщо и да не ти върне парите стига той да реши, а да намери друг начин да ти задържи парите.
    Истина е! Закона се казва Price Маch! Докато бачках в Jessops един клиент поиска price маch на камера купена от нашия shop с цена от интернета. Моя manager отказа, след няколко дена се получи писмо от Horseferry Magistrate в което се пише че Jessops са длъжни да върнат разликата плюс Ј30 за заведения иск плюс Ј50 за загубеното време на клиента.
    Не всеки ще седне да ходи по Crown кортове и тнт но ако реши ще успее.
    ...га пили пеяли - га плащали плакали!
    "Чисти като децата" но не наивни като тях!
    Не може - курец у дупе и душа у 'Рая'!

  4. #4
    Старо куче Аватара на Зъбаря
    Регистриран на
    Jun 2005
    Град
    Leeds
    Мнения
    936
    Post Thanks / Like

    По подразбиране

    Баси държавата! )
    Wherever you go, wherever you be, THE HOME is the best,wherever you live...

  5. #5
    Напреднал Аватара на Ivan
    Регистриран на
    Feb 2005
    Мнения
    496
    Post Thanks / Like

    По подразбиране

    Цитирай Първоначално написано от edin balgarin
    Истина е! Закона се казва Price Маch! Докато бачках в Jessops един клиент поиска price маch на камера купена от нашия shop с цена от интернета. Моя manager отказа, след няколко дена се получи писмо от Horseferry Magistrate в което се пише че Jessops са длъжни да върнат разликата плюс Ј30 за заведения иск плюс Ј50 за загубеното време на клиента.
    Не всеки ще седне да ходи по Crown кортове и тнт но ако реши ще успее.
    Не се съмнявам в думите ти, но предполагам че този закон трябва да има случаи за които да важи - не може потребителя да сравнява цените online с тези в нормалния магазин - да не се впускам в обяснения за разлики в наем, обслужване, гаранции и т.н.
    Дори PC World имат разлика в цените на сайта им и в магазина - ако искаш по евтино поръчай си го от сайта, иначе в магазина цената е друга.
    Да не говорим разликата в цените на едро и дребно - че ако аз по инет си намеря нещо струващо на безценица в китай и те могат да го доставят до тук, това означава ли че аз мога да ида в подобен магазин тук и да искам да го получа на тази цена? Това означава дори, че магазина трябва да работи на загуба.
    Edin bаlgarin, можеш ли да ми изровиш повече инфо за това - лично аз съм много заинтересуван и ми влиза в работата. Благодаря.

  6. #6
    Manchester United Fan Аватара на Zara
    Регистриран на
    Jan 2005
    Мнения
    15 424
    Post Thanks / Like

    По подразбиране

    Цитирай Първоначално написано от edin balgarin
    Истина е! Закона се казва Price Маch! Докато бачках в Jessops един клиент поиска price маch на камера купена от нашия shop с цена от интернета. Моя manager отказа, след няколко дена се получи писмо от Horseferry Magistrate в което се пише че Jessops са длъжни да върнат разликата плюс Ј30 за заведения иск плюс Ј50 за загубеното време на клиента.
    Не всеки ще седне да ходи по Crown кортове и тнт но ако реши ще успее.
    Прав си,точно така е за Price Match.Само,че различните компании имат различни условия за това. Обикновено става дума за high street shops, а цените на интернет не се вземат под внимание.Всички знаем,че интернет цените са доста атрактивни......Колкото до иска,заведен срещу Jessops,според мен след като представят условията си в съда иска ще отпадне.

  7. #7
    Manchester United Fan Аватара на Zara
    Регистриран на
    Jan 2005
    Мнения
    15 424
    Post Thanks / Like

    По подразбиране

    Ето условията за Price match na lastminute.com

    Whenever you shop with lastminute.com we want you to know you're getting a great deal. The lastminute.com Price Match Refund is your guarantee that you're never paying too much for any of our lastminute.com offers.

    It's simple. We're so confident that we're offering you a fantastic deal, we'll refund the difference if you find the same product or service cheaper on any other UK website within 24 hours of your purchase.

    To request a price match refund, just email [email protected] including: the name of the website where the product is cheaper, and a telephone number, address, website, and email if available. You will receive an automated acknowledgment of your request, and we will review the details and reply to you via email within three business days.

    Upon our acceptance of your refund request, please allow 14 days for delivery of your refund which will be credited as a second transaction on your credit or debit card. The time taken for the refund to appear on your credit or debit card statement varies so the amount may not show on your next statement.

    Please note: to avoid potential abuse and to enable us to honour our price-match refund guarantee to genuine customers, the acceptance of all refund requests is ultimately at the discretion of lastminute.com, who will at all times act reasonably and in good faith.

    Terms and Conditions
    # You are eligible for a price-match refund if your request meets the following conditions: The lastminute.com refund guarantee applies only to internet retailers that have the identical product and/or good in stock or service immediately available and the product, good and/or service is priced accurately.
    # Price match requests must be submitted within 24 hours from the time of purchase online at the website, www.lastminute.com. In the case of holiday products identical product includes the name of the Tour Operator.

    # Please note, we do not offer the price match guarantee if you book just a flight.
    # For flight + hotel and city breaks we offer the price match guarantee. To qualify, we must be satisfied that both products are identical, including the sub-class and flight + hotel found is actually available to book. This is if you can book for cheaper exactly the same flight, in the same class (eg Economy, Business) etc and at the same hotel. To qualify, we must be satisfied that both products are identical, including the sub-class and flight + hotel found is actually available to book.

    # When requesting a price match, please be aware that prices will be compared on the following criteria: Prices are compared on product price where comparisons include the product plus handling and delivery charges when calculating the competitor's total price.
    # The lastminute.com refund guarantee does not apply when you use coupons, promotional offers or product-bundle pricing on the order.
    # The lastminute.com refund guarantee is limited to up to 24 hours of confirmation of the sale of the relevant product, good or service and must be delivered to the same address.
    # The lastminute.com refund guarantee does not apply to any lastminute.com sale items.
    # The lastminute.com refund guarantee does not include hotel bookings made through the Pegasus reservations system
    # The lastminute.com refund guarantee does not include any DVD, video or CD purchase
    #
    # The lastminute.com refund guarantee does not include any purchases made through auctions The lastminute.com refund guarantee is subject to change at any time and is only available to purchases made in the United Kingdom.

  8. #8
    Great Warriors Never Die Аватара на CYPER
    Регистриран на
    Dec 2004
    Град
    NW2, London
    Мнения
    8 970
    Post Thanks / Like

    По подразбиране :)

    Когато си купувах фотоапарата отидох в Jessops на Ealing да разгледам малко техника и продавачката (българка за късмет) ми каза, че ако намеря оферта в нета да я принтирам, да им я занеса и те щели да се помъчат да ми дадат същата цена.
    BGHelp Търсачка

    Благословен да бъде този, който няма какво да каже, но въпреки това мълчи

    There are those that read the small print and learn through knowledge, while others ignore the small print and learn through expеrience

  9. #9
    Тониовата Майка Аватара на edin balgarin
    Регистриран на
    Jan 2005
    Град
    London Гето UK
    Мнения
    4 269
    Post Thanks / Like

    По подразбиране

    Цитирай Първоначално написано от Ivan
    Не се съмнявам в думите ти, но предполагам че този закон трябва да има случаи за които да важи - не може потребителя да сравнява цените online с тези в нормалния магазин - да не се впускам в обяснения за разлики в наем, обслужване, гаранции и т.н.
    Дори PC World имат разлика в цените на сайта им и в магазина - ако искаш по евтино поръчай си го от сайта, иначе в магазина цената е друга.
    Да не говорим разликата в цените на едро и дребно - че ако аз по инет си намеря нещо струващо на безценица в китай и те могат да го доставят до тук, това означава ли че аз мога да ида в подобен магазин тук и да искам да го получа на тази цена? Това означава дори, че магазина трябва да работи на загуба.
    Edin bаlgarin, можеш ли да ми изровиш повече инфо за това - лично аз съм много заинтересуван и ми влиза в работата. Благодаря.
    Закона е както за стоките в magazin така и за стоките по интернет. По принцип не можеш да сравняваш стоката в магазина с тази на нета. Свадата стана с клиента на Jessops когато той намери стоката online на същата цена както в магазина и websaita na Jessops.
    PC world има два различни ценоразписа обаче ако се намери стоката online по евтино от тях са длъжни да върнат разликата до определен период от време които мисля че беше 28 дена.
    Само ще допълня че закона се отнася най-вече за една и съща стока - марка/модел!


    http://www.dti.gov.uk/ccp/topics1/adprice.htm#priceinfo

    The Unfair Contract Terms Act 1977 and the Unfair Terms in Consumer Contracts Regulations 1999 - Between them, these laws allow you to challenge any contractual term that may be unfair or unreasonable, unfairly weighted against you, or ambiguous. Standard contract terms should be written in clear, understandable language. It is illegal to have a contract term that tries to restrict your legal rights, or avoids responsibility for death or personal injury. In some cases, the Office of Fair Trading or your local Trading Standards Service may be able to prevent a company from using an unfair term.
    Последно редактирано от edin balgarin : 12-10-2005 на 00:32
    ...га пили пеяли - га плащали плакали!
    "Чисти като децата" но не наивни като тях!
    Не може - курец у дупе и душа у 'Рая'!

Информация за темата

Потребители разглеждащи тази тема

В момента има 1 потребител(и) разглеждащ(и) тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

Подобни теми

  1. Пишат закон за защита на българския език
    От Мила във форум Да запазим българското. Въпроси ОТ и ЗА България.
    Отговори: 9
    Последно мнение: 22-02-2011, 08:05
  2. защита на потребителите
    От shopska salata във форум Общ форум
    Отговори: 12
    Последно мнение: 08-10-2009, 22:24
  3. Кунева с мегастратегия за защита на потребителите
    От Suzanne във форум Новини от и за България
    Отговори: 1
    Последно мнение: 16-03-2007, 10:18
  4. Защита на интернет потребителите
    От Suzanne във форум Интернет и компютри
    Отговори: 0
    Последно мнение: 21-02-2006, 11:14

Отметки

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  •  
Top Worktops
eXTReMe Tracker